Tuesday, July 12, 2011

DI BILIK GURU

Assalamuaikum... dah lama aku tak update blog nin. sebabya ialah kerana line yang memang teruk di sesetengah kawasan di jasin nin. sabar jerlah. Hari ni nak cerita pasal aku telah di ditugaskan untuk mengajar kelas tingkatan 6 . owh sedikit mencabar la. sebabnya ialah kerana aku ni dah lama meninggalkan tingkatan 6. Tapi aku merasakan bahawa ini merupakan satu peluang untuk aku. Sebelum itu aku telah menjadi ketua untuk bahagian pengurusan persediaan tempat untuk hari bertemu ibu bapa. Lepas tuh keesokkan harinya ada pulak ladap. Minggu yang cukup meletihkan. Tapi aku tetap tidak akan menggambil cuti kerana kerja yang remeh itu. Tekad untuk tidak mengambil mc. Satu lagi aku dah mula bersenam untuk menurunkan berat badan yang semakin berat. Selalu je ditegur oleh seseorang tuh. Tapi tak mengapa aku mengambil dengan baik teguran itu. Entahla mengajar tingkatan 6 ini sedikit beban sebab tka disangka mendapat jadual untuk ditugaskan mengajar tingkatan 6 ini. Tetapi bagi aku semua itu ada hikmahnya dan aku menggarapkan keredhaannya darinya. Gary belum lagi mandi aishhh memang banyak sungguh kerja. Lepas tuh minit mesyuarat belum dibuat lagi.. huhuhu. ok la. rasanya dah nak balik umah. selamat petang semua 12/7/2011 3.25 p.m

No comments:

Post a Comment