Sunday, September 3, 2017

HARI RAYA KORBAN 2017













 Alhamdulilah hari ni dah selamat sampai ke melaka daripada tganu. Weh penat lah. Tak da apa pun nak diceritakan kali ini. Cuma nak masukkan gambar dalam ni jer sebagai kenangan. Puas-puas boleh baca balik. Korang maner tahu.hahahahahaha. Sebelum cuti raya korban baru ini, sekolah aku ada buat hari koku. Maka dorang pun berlatih lah bersungguh-sungguh. Aku dah malas dah semenjak menang johan peringkat kebangsaan nih. Tapi selebihnya aku bagikan mereka pakai baju askar sebelum dorang abis belajar, Sekurang-kurangnya mereka merasa jadi askar. Maka dapat lah nombor 3 untuk kawad. Kawad bodo-bodo pun dapat no3. Lantak lah. Seterusnya ialah, video hakka dorang korang boleh tengok dalam youtube lah. Taip jer pkbm iskandarians, kuar lah. Seterusnya aku balik ke kampung hari sabtu . Sebab tak nak tergesa-gesa. Banyk benda nak taip tapi malas giler lah. Nanti aku rajin aku menaip lagi. see u again. 4/9/2017 12.25 malam

No comments:

Post a Comment