Saturday, August 27, 2011

Raya 2011

Assalamuaikum. Aku dah sampai kat kampung nih. Bawak kuih raya banyak gak la. banyak nak cerita nih tapi yang mana satu nak mulakan dulu nih. Ok la pasal memula nak balik. sebelum aku balik jumaat tuh. Aku dah bercuti dah 3 hari sebab mc sakit mata la.Tiem tuh aku pulun wat kerja abis-abis sebab malas nak bawak balik ke kampung kerja dan siap masukkan markah lagi. Pastu keesokan harinya seperti biasa berlumba dengan tuan pengetua siapa datang paling awal. HEHE Aku balik hari jumaat lepas abis sekolah tuh. sampai kad aku merah wei nak sangat balik kampung sekali dengan cikgu hasim. Sorry taw. Hahaha. hari jumaat tuh sekolah aku ada wat majlis untuk khatam quran. Aku sepatutnya jadi ketua untuk bahagian persiapan. Pasal tuh si khairul terpaksa ambil alih. Kerja senang jer tuh. Lain la cam hari tuh aku kene wat untuk majlis ibu bapa datang terkejar-kejar siot. Tapi kerja memang kemas la. Pastu lepas tuh aku bersembang dengan si khairul pasal komplot freemason. Hal tuh nanti aku copy n paste taw. Semua wajib baca pasal tuh. Kalau pening pening la. Sebelum bunyi loceng aku dah balik , kemas barang masukkan dalam badan gary. Gary tak ada masalah sebab dia sentiasa senyum. Aku ambil keputusan lalu ikut palong. Bertolak pukul 12.30 bayangkan sampai rumah pukul 6.46 dan sempat berbuka ler. Hebat prestasi gary kali nih.Nak dijadikan cerita aku salah masuk lorong weh nak lalu palong, ada ker patut aku masuk cerok nama kawasan tuh dangi. Nama pund dah pelik. Apa aku peduli cam biasa tanya orang ler, tanya jangan tak tanya. Hari nih aku g mydin jadp tadi beli tepun baru... baru punya k.... jangan jeles... ok ada dalam 45 minit lagi nak berbuka. hari nih jom pekene kerabu ayam. 27/8/2011 6.30

No comments:

Post a Comment