Sunday, March 25, 2018

BULAN PENUH SIBUK KEMBALI LAGI
























Alhamdunillah semuanya dah selesai. cuma malas nak update jer lagi cerita, tunggu jerla dulu k. Assalamuaikum. dapat juga la aku gagahkan diri untuk taip malam nih.Hari ini banyak sungguh nak bercerita nih. Maklumlah ramai yang ikut follow blog nih. Tapi bagus lah. Tak ada yang salahnya. Gambar yang ada tuh ialah gambar kahwin adik aku tuh dengan orang gua musang. Moga semuanya baik-baik sahaja. Alhamdunillah banyak lagi nih nak diceritakan pada malam ini. Untuk pengetahuan semua juga my baby dah pun berusia 1 tahun dah. kejap jer kan. Terima kasih pada kak yah yang buatkan majlis untuk qaseh . buat dekat k ibai lagi. Dan kita tempah kek yang sedap. Sebenarnya rindu pada rumah kat marang sana. Dengan suasana yang best. Rasanya dah tak sabar nak duduk rumah baru di jasin nih. Nak rileks-rileks. Balik baru ini aku ada benda yang penting untuk diselesaikan. Misi besar kot. jeng jeng jeng. Nanti aku masukkan gambar yang baru pasal hoki. Sebenarnya gambar-gambar ini banyak berkisar tentang kahwin dan juga misi penting. huhuhuhu. lupa nak bagitahu juga telefon aku yang oren dah rosak. Maka terpaksa beli yang baru lah. Seterusnya masa sambut berday baby. Kami sambut atas bukit besar lagi. wow. bukan mudah nak naik sampai ke atas tuh. huhuhuh. ok nak masukkan gambar terbaru jap
















wokeh dah selesai upload. ini yang terbaru . iaitu kisah hoki terbuka mbmb. Aku bawa bawah 14. Sayangnya tak dapat menang. Tapi memang banyak peningkatan dan insyalah mampu pergi dengan lebih jauh lagi. Lepas tuh buat kerja gila jalan kaki dari high school ke bukit serindit. Tapi sebenarnya bukan jauh sangat pun. Esoknya pada hari isnin tuh ramai sungguh pelajar yang main hoki tak datang sekolah sebab demam. Panas kot. Seterusnya ialah nasi ayam tuh dibuat sebab rasa nak makan terus jer buat selepas balik dari main hoki. wow. nak ke resepi nasi ayam . nanti la. malas sebenarnya nak menaip pepanjang nih. ok selamat malam k.11.12 malam 11.4.18

No comments:

Post a Comment