Saturday, February 13, 2010

ARAH TUJUAN?


13.2.2010..... Esok dan lusa akan ada reunion untuk perjumpaan kawan-kawan lama. Tetapi bukan itu yang mahu aku bicarakan dalam sesi ini. Hati berdarah .. ye aku kejam... tapi cuba fikirkan belum pun apa-apa aku telah disuruh meminta posting mengikut arah kata parents orang lain. Tolong lah sedar , aku ini anak lelaki dan punyai tanggaungjawab yang besar. Belum apa-apa dah disuruh untuk bertandang. untuk apa? mengapa perlu tergesa-gesa. Aku bosan! Aku nak tentukan hal aku sendiri. Ya bukan aku ni tidak bersikap adil. Aku yatakan bahawa aku lebih perlu mengutamakan parents aku dahulu. Apa kata parents aku jika , aku menuruti kata pihak sana. Memang kamu tidak memikirkan perasaan aku nih la. Tak mengapa hal yang berlalu biarkan sahaja. terlalu banyak untuk diubah. Yang pasti aku tidak akan mendukacitakan parents aku. Kerana aku ini mempunyai tanggajungjawab kepada keluarga. kalau org tidak boleh menerima silakan keluar dalam hidup aku......................

1 comment: