Saturday, July 20, 2013

BERYANI

Assalamuaikum. Dah lama tak menceritakan perihal kisah nin. Hari ini ada sekolah ganti ler. Penatnya tak payah nak katalah, kesian pulak pada pelajar. SAmpai jer waktu tengah hari terus jer diaorang letih. Aku pulak terpaksa kejutkan mereka. Ada yang kene cubit semua lah. Jadi tadi waktu yang terakhir. aku tengok kesian benar diaorang. Jadi aku tamatkan kelas awal dan aku mula bercerita hantu. Alasan diaorang hantu tak ada time bulan puasa. Lantak lah. Jadi segarlah mereka dengan cerita-cerita yang menakutkan itu. hahahahahahaha. Memula semuanya berminat. Lepas sampai kemuncak masing-masing cakap jangan teruskan lah cikgu menakutkan. hahahahahahahahaha. gelak lagi hahahahahahahaha. Selasa ini orang jpn nak mai memantau adus kene lah aku, mengajar bersama pulak tuh. Harap semuanya ok la time tuh. Aku nin malas bab nak mengomen. Bosan jer. Dah ler nak raya nin. Tajuk yang diberikan kat atas tuh sebab ada satu tempat nasi beryani yang memang best. Aku biasa beli kat duyong, melaka sana. Nama dia nasi beryani singapore. Memang rasanyer lain dari lain. Dah banyak tempat aku try nasik beryani ini. Tapi situ memang terbaik lah.Nak bagitahu jugak yang hari ini aku berbuka dengan megi. Tak lalu nak makan nasik ler. Dalam megi tuh letakkan lah ayam. cendawan semua lah. Tambah-tambah aku teramat letih dengan persekolahan dengan panasnya. Tetapi berjaya harungi jugak la. Sebelum tuh semalam g jj n membeli kelengkapan untuk balik kampung. Bantal dan juga pengelap cermin. Sedap sikit bawak. ok tuh jer untuk hari ini. Salam ramadhan untuk semua

No comments:

Post a Comment