Saturday, January 6, 2018

MINGGU PERTAMA PERSEKOLAHAN







Assalamuaikum, baru sahaja seminggu update sekarang dah upsate pula. Biarlah tuh. Sekadar mengisi masa lapang. Minggu pertama ini ialah mesyuarat persatuan. Aku ingatkan ketua masih lagi cikgu azian. Rupanya aku silap. Aduiiii aku ketua pulak dah. Banyak mana ketua ler. Banyak perancangan yang nak dirancangkan. Memula mati-mati ingat cikgu azian yang ketua. Last-last tengok balik. Owh memang aku. Pastu bermula lah team teaching bersama cgu ghani. Ok la rasanya. Dia tak sudah-sudah mintal pendrive sebab nak bagi bahan. Ok2 aku dah beli sekali dengan bayah sekali. Si bayah tumpang sekaki.Minggu pertama hari jumaat tuh, malam tuh aku pergi mcd dengarnya ada prosperitiy. Beli dan totalnya aduh rm42. Sekali sekala takpa. Gambar kek tuh, nama nya kek apa tah. Yang glamour tuh. try la. Rasanya ok la jugak. kedai dia dekat dataran pahlawan.kat mahkota parade. Tuh pic ajk terbaru persatuan sejarah 2018. tapi aku tanya cikgu yang lepas. Fail persatuan tak ada. layan kan jer. 7.1.18 1.15 petang


No comments:

Post a Comment