Sunday, November 7, 2010

HOTEL BRISDALE

Allamduilah syukur aku dapat pergi khurus pertama bidang perguruan ini. dilangsungkan di hotel brisdale. Disini aku bersama dengan si amin, mas, helmi leganyer ada jugak la kawan disini. Disamping itu jugak dapat la save bajet. Duit aku dah makin kurang menunggu untuk balik ke kampung. Tak sabar rasanyer menunggu gaji pertama aku. Tapikan Segalanyer telah berubah selepas aku berkeras tak nak bagi pak ..... iaitu jiran aku paking kete umah aku. Maklumla dia geng pasar. so mmg dah biasa bab camni. Aku dah lama tak update akunyer blog sebab kat jasin nun bapak slownyer line. Pening kepala aku nak tengok youtube dan segala nyer. Hari tuh aku ada pergi ke umah mak angkat aziz. Alahai silap langkah la plak sebab time tuh ramai giler orang dekat umah dia. Maklumla cuti panjang. Tapi aku sempat jugak berkenaan dengan mak angah iaitu kakak kepada mak angkat aziz tuh.sebenarnya aku nih minat kereta kelisa. Dalam menghitung kereta mane yang sesuai, aku sememangnya nak sangat kereta kelisa. Tapi masalahnyer kereta kelisa dah tak kuar. kalau nak kene yg second hand jer. pening-pening. Sekarang aku tengah membuat pertimbangan untuk melihat kereta viva. Biar la kecik sikit, asal aku tak pening kepala nak bayar. Kawan-kawan aku plak ramai yang duk sorang buat masa sekarang. Ada tuh ckp dah nak giler... hahaha selamat aku dapat mengharungi dgn selesa. cuma kene banyak doa dan tawakal sahaja. Kejap lagi aku ada program 8.30 sementaranak menunggu nih aku menaip la. maklumla line kat sini full... Untuk pengatahuan sekarang aku duk sekali dgn cikgu hizul. tapi entah dia xdatang-datang. dia ada buat khursus kawin. itu hal dia aku xnak campur. ok la nanti aku akan menupdate lagi... syok duk kat line penuh....8.10 7/11/2010

No comments:

Post a Comment