Monday, May 14, 2012

GURINDAM MEMORI 2008-2012

Assalamuaikum semua. Makin kencang aku menupdate blog maklumla . Fb yang selalu dimainkan dah pun dioff kan. Entah la , macam malas jer taw. Tapi hari ni sehari suntuk menghabiskan masa untuk program pelik penilaian berasaskan sekolah (PBS) cam susah dan amat memberi tekanan pada para guru kalau hal ini tak ditagani. Tapi tak mengapa lah dan aku yakin perkara ini akan sekejap jer akan dilaksanakan memandangkan terlalu banyak
Assalamuaikum semua. Makin kencang aku menupdate blog maklumla . Fb yang selalu dimainkan dah pun dioff kan. Entah la , macam malas jer taw. Tapi hari ni sehari suntuk menghabiskan masa untuk program pelik penilaian berasaskan sekolah (PBS) cam susah dan amat memberi tekanan pada para guru kalau hal ini tak ditagani. Tapi tak mengapa lah dan aku yakin perkara ini akan sekejap jer akan dilaksanakan memandangkan terlalu banyak masalah yang mungkin wujud secara tidak kita sedar. Jangan lupa yer 16 mei 2012 ini tanda akan menyambut hari guru yang ke 2 dalam hidup ye. Tak sangka la jadi cikgu jugak . Ingatkan jadi peguam ke apa. Sebelum tuh gambar yag diuploadkan tuh adalah memori yang tak akan dilupakan semua semasa ini ialah semasa kursus gems. Maklumlah time tuh tak ada pengalaman dan mencari-cari kerja. Sebelum itu aku kerja pam minyak kat sekolah khairiah jer. Bersama pak-pak bangla iaitu nazrol dan mahmud. Apa aku peduli aku kerja jer. Pada suatu hari pak sayuti juga pekerja pam minyak area marang ajak aku g interbiu program gems. Entah benda aku tak tahu. Dia kata akan diberi elaun dan tempat tinggal. Bos tempat aku kerja pun pegi sekali k. So aku pun berangkat la pada petang hari tersebut. Dengan senangnya di interbiu dan aku dapat masuk. Rupanya sapa yang datang pasti dapat. Aku ni kira beruntung la sebab masuk kat situ. Di berikan pendedahan yang telah meluncurkan aku menjadi seorang guru. Selepas itu aku ditempatkan dengan kawan-kawan aku iaitu si arma , alif si sepupu danny x factor dan juga pak sayuti. Time situ la aku banyak belajar pasal komunikasi dan sebagainya. apapun tahniah la. Aku dah berjaya pun, Si arma dah berjaya menjadi seorang pegawai kapal , si alif berjaya menjadi suru audit di kelantan dan pak sayuti berjaya menjadi seorang ahli kimia... Untuk arma, sayuti dan alif masih ingat ayat pepagi dan malam.............. ayah kamu kerja apa??????????????????????? hahahahahahaha. ok stop. Esok masih berkursus dan lusa hari guru. 14/5/2012

No comments:

Post a Comment