Friday, April 26, 2013

KAD KAWIN

Yuhhhhhhh letih hari ini balik dari sekolah, maklum la sekolah ganti. Cuma hari ini jadual hari jumaat , tak la terasa sangat. Hari ini dalam kelas dah masuk bab sarawak. Hari nin duk bercerita tentang hasil bumi negeri sarawak. Syok la juga  sebab bercerita kisah hidung emas. Sebelum tuh yang aku postkan itu adalah gambar kad kawin aku tarikhnya ada disitu. Diabadikan dalam blog ini. Cam buku sekolah kan. Dedulu sebelum kahwin memang pernah tengok kad jemputan camni. Memang daripada itu nakkan kad kahwin coraknya seperti camtu. Akhirnya memang dapat juga la. Yang ungu tuh isteri punya, Yang hijau itu aku punya. beli sekali gus. Murah la sikit. Sesiapa yang nak kad camni boleh lah tempah kat melaka, Alor gajah. Tempatnya betul-betul depan Petronas alor gajah. Tingkat atas, Nak paking kereta payah sikit la, Tapi memang puas hati dan banyak dia bagi lebih. No telefon dia dah lupa letak kat mana. Tetiba rasa mood best pula berblog ini. Dah 3 tahun rupanya blog aku ini. nantikan cerita-cerita best dari aku nanti. Bulan september nanti akan ada cerita baru pula. Semua tunggu la yer. 3.00 petang 27/4/2013

No comments:

Post a Comment