Wednesday, December 30, 2009

2010 TAHUN ASAIMEN




Hari ini aku dapat banyak sangat asaimen. Tapi tak mengapa aku insyaalah akan dapat buat punya. cuma perlukan sedikit kesabaran. Macam-macam aku kena lalui pada minggu depan. Aku menunggu detik 2010 yang akan aku tempuh meninggalkan 2009 yang penuh dengan cabaran. Gambar yang diupload oleh aku tu, adalah rupa bentuk kelas aku belajar, canggih kan, Tetapi disebalik kecanggihan itu tersembunyi seribu kepayahan untuk mengapai cita-cita.......... Aku kini sedikit sahaja lagi untuk menghabiskan tempoh pengajian aku dan , aku dengan kawan-kawan aku akan terbang ke Melaka pula untuk mengenali dunia sebenar. Aku dah tak sabar untuk ke Melaka sebab nak pergi Muar, Johor. Dengar kata Melaka tu dekat sangat dengan Muar, dalam 1 jam sahaja. Apapun semua tu masih jauh lagi. Tapi bagi aku minggu ini merupakan kemuncak kepada hasil kerja aku. Apapun tadi aku baru dapat ym dari sepupu aku. Insyalaah aku akan tolong dia jika dia ada masalah.Untuk yang diinigati tu, Doakan kejayaan. Aku sentiasa ingat kat parents aku time aku dapat menyelesaikan masalah. Ok, untuk ma plak . Nanti ada masa kita jalan-jalan k. hehe. selamat malam 11.28 pm.

No comments:

Post a Comment