Tuesday, December 22, 2009

23/12/2009


Hari ni aku dengan si azmi telah submit asaimen model tyler yang begitu membingungkan untuk diasimilasikan dalam model pengajaran masteri. Tinggal beberapa bulan lagi untuk aku meninggalkan upsi ini. Apa pun banyak pengalaman aku dapat semasa disini. Terumata geng-geng ustaz dari mesir. Ustaz firdaus. ustaz munim, ustaz majdan, ustak fairus. Diaorang ini merupakan pelajar terpilih daripada ribuan pelajar. Minggu ini aku mula teragak-agak untuk pergi antara rumah kakak aku or rumah kawan aku kat p pinang. Last-last aku pilih untuk pergi ke p pinang. Asaimen aku tinggal sikit lagi. Tu pun setelah ditekan dengan hebat oleh dua orang jelitawan iban, si julina labang(buntak rusa) dan si daisy (tekoyong) Aku dalam proses memahami bahasa iban pula dengan diaorang. Doakan kejayaan aku .....

No comments:

Post a Comment