Saturday, December 26, 2009

BERSERAH (HADY MIRZA)


Gerhana meliputi segala
Tiada lagi sinaran cahaya
Keinginan tanpa kepastian
Tak mampu rasanya ku teruskan(meneruskan)

**CHORUS
Biarlah
Ku relakan segala
walau hidupku
Sebuah tanda tanya
Mengapa
Biarpun
Tak mampu ku bertahan
Takkan pernah
Ku akui kalah

Masih terdampar ku di sini
Tiada jalan mungkin ku lalui
Haruskan hidupku dipersenda
Mengharungi dugaan melanda
Berserah

Tuhan ku
Ku relakan segala
Takkan pernah
Ku akui kalah
Ku percaya
Ku yakin padanya
Dia yang menentukan semua
Berserah

Lagu ini aku memang suka la, entah kenapa. Suara penyanyi ini pulak memang sedap dia mempunyai suara toner dan second voice yang tinggi. Kalau bab nyanyi ini aku selalu teringat masa wat show huhu. Aku pun boleh tahan juga kalau bab nyayi ni. Maklumlah dicalonkan vokal terbaik masa kat um dulu. Banyak jugak aku berlatih pasal vokal ni. Sehingga aku pernah dilatih oleh pr siti nurhaliza time aku masuk nasyid mewakili um. Semua aku pulun nasyid ke apa ke. Tapi aku terpaksa akur sebab parents aku cam tak suka aku masuk nyanyi(pop band) ni. Masa aku dikuarantin untuk suara emas aku, macam-macam petua suara diberikan kepada aku. Pelik kan. sebelum ini aku hanya nyanyi tak pakai jurulatih pun. Pernah dalam traning aku kene nyanyi depan dinding sorang-sorang. Yang latih aku time tu juara solo nasyid peringkat kebangsaan. Kira aku ni hebat juga la.korang dengar la lagu ini. cari la kat mana-mana. hayati tone suara pelbagai hady mirza nih. ok lah. Aku nak pergi basuh kain kejap. jumpa kembali

No comments:

Post a Comment