Saturday, January 9, 2010

AKU JADI CIKGU


Hari ni aku pergi sogo, tanpa dirancangan tetiba je aku pergi sogo dengan romet aku. Tapi sebelum tu, aku nak mengucapkan tahniah kepada diri aku kerana dah berjaya dalam mikroteaching. Sungguh tak sangga kamu , kamu boleh mengajar. Hehe. Aku pun ada satu lagi asaimen yang perlu disiapkan. Kiranya asaimen paling last la ni. Pasni aku akan terbang ke malaka pula. Doakan kejayaan aku ye. Masa aku kat sogo aku beli bantal. Pelik betul lah, batal aku boleh beli. Jauh tu kalau nak kira untuk dibawa baliknya. Bantal tu murah sangat. aku dapat rm10 je. Kebetulan aku bawak beg besar. Aku pun banyak juga beli barang masa kat sana. Tetapi aku kesana adalah ada misi tersendiri. Hehe, Cuma aku je yang tahu. Nanti akan terbongkar la rahsia tu. Aku sampai balik kat umah dalam pukul 6 petang gtu. Tapi tak kisah lah, Janjji dah dapat apa yang aku nak. Tapi apa yang aku nak tuh? hahahahaha tu persoalannya. Owy ya, lupa nak cakap yang aku uploadkan pi tu gambar abm aku. Aku nie segan nak tulis kat papan putih, bukan apa , tulisan buruk sungguh. Aku juga pernah kene marah dengan cikgu aku dulu sebab dia payah nak tanda kertas exam aku. Tapi yang payah tanda ni la yang cemerlang selalu huahua. ok la, sampai disini dulu coretan aku . byee semua 12.00 a.m

No comments:

Post a Comment