Tuesday, January 19, 2010

Tiket oh tiket

Semalam aku tetiba je rasa nak balik kampung. Ini semua sebab mengenangkan semua asaimen dan kerja aku dah sattlekan. Lagipun aku dah lama xbalik kampung. Insan kota hari ini bergi berkelah di sungai bil. Takpe lah janji dia seronok. Aku dengan kawan aku dah rancang untuk pergi melaka nanti. Aku plak dalam dilema untuk melilih yang mane satu. banyak sangat program yang dirancng ni. Opsss ya, aku baru membuat facebook aku. suka la juga main facebook ni sebab aku rasa macam duk kat sekolah dulu. semua kawan-kawan aku leh jumpa. Tapi aku sedih sebab ramai kawan-kawan aku sekarang tinggal kat ovesrsea. Aku je tersungkur dsini. tapi insyalaah aku akan menjejak kaki juga disana nanti. Sebelum tu aku melahirkan sedikit kerisauan tentang dua gempa bumi yang saling berturut.Bagi aku ini bukan fenomena biasa. Aku rasakan bahawa ini merupakan satu tanda yang pelik. Aku dah buat analisis sedikit tentang keadaan politik di Malaysia ini. aku menjangkakan pilihanraya malaysia kali ke 13 akan berlaku pada tahun depan. Entah la nape aku leh cakap camtu. Tapi aku mempunyai asas yang kuat. Aku insyalaah akan menulis pula buku aku sendiri nanti.Memang dalam perancangan untuk menulis buku aku sendiri, tetapi aku masih mencari-cari idea untuk menghasilkannya. aku harap semua dah baca pasal site yang aku bagi tuh. ok la aku pun dah tak ada idea nak memanjangkan coretan aku ini. selamat petang. 1.40pm

No comments:

Post a Comment