Saturday, June 15, 2013

BDAY YOP

Maka kembali lagi aku untuk menupdate  blog ini yang menbingkis 1001 memori. Pasni akan tengok balik apa yang berlaku. Hari ini berjaya juga aku membentangkan pasal qnet yang entah apa-apa tuh. Redha jerlah. Dah memang tak reti bab it nin. Walau apapun terima kasih lah kepada cikgu tamil yang memang banyak membantu. Tadi sesampai sahaja di sekolah pada pukul 8 terus diceritakan oleh cikgu tamil tentang dia bermimpi aku nin menjadi pakar dalam it. Lawak sungguh lah. aku nin maner lah reti bab itu. Sebelum nak cerita lebih nak aku bagitahu rakan sekerja aku dimasukkan dalam icu iaitu ustaz zulkilfi. Moga ustaz cepat-cepat sembuh la. Lepas itu juga rakan sekerja aku pun dah selamat bersalin iaitu cikgu norbayah ayub. Tahniah yer dapat baby boy lagi tuh. Dalam banyak-banyak ini aku nak cerita tentang qnet jer. Pasal analisis tuh. Pening nak buatnya. Rasanyer penat buat benda-benda cam gtu jer. Nak mengajar dah penat. Harap semua ini sementara jerlah. Penat ler jadi cikgu sebenarnya nak diceritakan dalam blog ini pun rasanyer 3 hari 3 malam tak akan habis punya lah. Sebelum itu juga nak aku ucapkan hepi bday pada diri sendiri . Dah tua rupanya ek. Tapi aku nin cam segan kalau orang wish nin. Entah la kenapa . Dari dulu la rasanyer akan rasa segan. Rasa nak lari jer. Tapi terpaksa lah , dah ajdi cikgu berlambak dapat wish dari pelajar-pelajar. Dulu time aku jadi pelajar tak ada pula wish kat cikgu. Sedih juga tuh. Tapi tak apa lah . Moga menjadi lebih baik selepas ini lah. Si khairul nizam ada datang melaka khabarnya tapi ada kerja la pula . Tak sempat nak jumpa dia pula. Moga selamat datang dan selamat pulang yer. Maaf la. Satu lagi nak cerita lesen aku dah mati hari ini. Lupa pula nak sambung. Isnin ini la pula kene. Tapi ada miting pula tuh. Terpaksa lah aku tak pergi miting tuh. Dalam seminggu leh kata 4 hari ada miting nyer. Satu lagi tinggal 3 bulan lagi nak bertukar status. Sebenarnya risau sebab tanggjawb semakin banyak. Tanggjwab kepada isteri, pasni tangjawab kepada anak pula. Moga semuanya beroleh keberkatan................ 9.25 malam 15/6/2013... hepi day zack

No comments:

Post a Comment